Офісні меблі: як вони мають виглядати, що знадобиться взяти до уваги, вибираючи стійку ресепшн

Автор: | 10 декабря 2011

stijka_resepshena_01Яка офісна мебель потрапляє на очі клієнтові першою, коли він заходить в офіс? Шафа, стіл або офісне крісло? Ні, звичайно ж, немає. Перше, що бачить перед собою клієнт — стійка ресепшн. Вона є тим елементом, який може сказати про рівень даної фірми.

Заходячи до офісу, клієнт відразу бачить секретаря, готового відповісти на всі його запитання. А завдяки ресепшені-яку інформацію можна знайти буквально миттєво. Цей елемент інтер’єру спрощує функції секретаря.

Стійки ресепшн повинні підходити по стилю до всього офісу. Багато компаній зараз, оформляючи свій офіс, воліють сучасний стиль, тому стійці ресепшен тут точно знайдеться місце. Зручність, функціональність, скромні габарити — це ті вимоги, які пред’являють до ресепшені, і яким потрібно слідувати. Висота ресепшена повинна відповідати середньому зросту людини, щоб було зручно не тільки секретарю, а й клієнтові. Число тумб і шаф не повинно перевищувати необхідної кількості, ніж їх буде більше, тим менше буде вільного простору. Компактність їх знову ж забезпечить зручність роботи секретаря — не буде обмежувати його рухів.

Зрозуміло, ви можете віддати перевагу ресепшені інші меблі, припустимо, це може бути стіл або щось подібне. Але перед тим як зробити вибір, подумайте про практичність і зручність. Стійку ресепшн можна також розглядати як елемент, що дозволяє весь простір поділити на зони — зона очікування і зона ресепшена. У зоні очікування може стояти різна офісна мебель: столи, дивани, крісла. Але все-таки «перевантажувати» її не радимо. Подібне розділення позитивно позначиться на функціональності і ергономічності інтер’єру.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Проверка комментариев включена. Прежде чем Ваши комментарии будут опубликованы пройдет какое-то время.