Сучасні технології виправлення будівельного браку

Сучасні технології виправлення будівельного бракуАлмазні технології в будівництві, найпопулярніший спосіб виправити будівельний брак в самі короткі терміни.

Безударне алмазне буріння отворів в бетоні, залізобетоні, цеглі, асфальті точно необхідного діаметра, від 42 до 600мм, будь-якої глибини. Такі отвори, як правило, свердляться під труби каналізації, вентиляції, витяжки, при монтажі кондиціонерів та інше. Весь процес свердління йде без удару і без пилу. При свердлінні йде подача води на коронку і весь пил збирається разом з водою в пилосос. На один отвір в середньому йде 5 -10л . води, в залежності від діаметру необхідного отвору. Отвір виходить ідеально рівним, який не потребує подальшого оброблення. Раніше, та й деякі зараз виконують такі отвори звичайним перфоратором, з алмазним бурінням на один отвір йде 15-30 хв, а з перфоратором один день, висновок робіть самі.

Ще один різновид алмазних технологій це — алмазне різання прорізів. Прорізи, як правило, ріжуться під двері, вікна, в перекриттях під сходи та інше в бетоні, залізобетоні, моноліті, цеглі. У підсумку виходить ідеально рівний отвір. Грязі, після такого різання залишається багато , тому в чистих умовах працювати не рекомендується. Якщо Ви запланували отвір в стіні, то виконати його потрібно до ремонту в приміщенні.

услуги по алмазной резке ДнепропетровскЄ три різновиди алмазного різання: ручне, автоматичне, канатне.

Найпопулярніше це автоматичне, за допомогою стінорізної машини. Все що необхідно, це закріпити стінорізну машину, сам процес різання відбувається автоматично, у Вас в руках тільки пульт управління.
Ручне різання проводиться різьбярем, за принципом схожим на болгарку, тільки набагато могутніше і трохи більший. Принцип такий же, диск з алмазними сегментами ріже бетон, залізобетон. Такий вид різання застосовується у важкодоступних місцях, де стінорізну машину встановити не можливо.

Канатне різання (канат з алмазним напиленням) — найідеальніший спосіб різання прорізів, часто використовується при реконструкції будівель, мостів та інших споруд.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Проверка комментариев включена. Прежде чем Ваши комментарии будут опубликованы пройдет какое-то время.