Типові помилки в будівництві будинку

Автор: | 17 февраля 2011

На жаль, у будівництві будинків часто допускаються помилки, особливо, коли будинок будується без допомоги архітектора. Як правило, основною причиною зроблених помилок є істотне зневага до проектування житлового будинку. Невігластво, неграмотність, несумлінна робота будівельників, відсутність досвіду, необхідних матеріалів та обладнання також можуть бути причинами.stroica.inЗручність, стійкість до впливів зовнішнього середовища, краса — ось три основні пункти в характеристиці будинків. Варто відзначити, що ці пункти грають істотну роль, так як відображають основні вимоги клієнта. Помилки в будівництві умовно можуть бути розділені по цих трьох пунктах, в результаті ми отримуємо три умовні групи: проектні, конструктивно-технічні й архітектурно-художні помилки.

Типові проектні помилки:
Штучно збільшена область житлового приміщення (часто будинки проектуються значно більших розмірів, ніж потрібно, тому що відводиться деякий приміщення для будівельників, устаткування і т.д.);
Блокування ванних кімнат, до яких необхідно провести вентиляційні труби з даху (це ускладнює будівництво самого даху і псує її силует;
Додавання області, відведену для вікон, в область житлового приміщення (в результаті приміщення може виявитися темним);
Погані пропорції і форма приміщення;
Функціональна складова житлового будинку не відповідає умовам життя;
Відсутність річного приміщення.

Конструктивно-технічні помилки:
Переускладненою конструкція будинку;
Відсутність вихлопної вентиляції у вікнах;
Розміщення труб, провідних до ванних кімнат, у зовнішніх стінах будинку (у результаті відбувається охолодження приміщень).

Архітектурно-художні помилки:
Переускладненою силует і форма даху, що веде за собою утворення так званих «сніжних сумок», а згодом — протікання даху;
Маленькі карнизи (вони візуально зменшують будинок);
Погані пропорції основних розмірів житлового будинку і його окремих елементів;
Порушення тектоніки проектів;
Порушення єдності форми і функції (відсутність функціонального сенсу);