Відкриття салону штор

Відкриття салону штор

Деякі експерти кажуть, що така ніша бізнесу, як відкриття салону штор, у наш час ще не насичена. Навіть у мегаполісах малий рівень конкуренції дозволяє зайняти непогане місце і мати гідний прибуток від такого магазину. Перш ніж відкрити такий салон потрібно уточнити всі особливості та нюанси такого бізнесу. Набір послуг, пропонований клієнтам, може бути різним.

Перше — замовне пошиття штор під готовий інтер’єр. При зверненні клієнта до нього додому виїжджає дизайнер. Після бесіди з клієнтом він підбирає ту чи іншу модель: колір, матеріал, розмір, наприклад він може вибрати плісе штори. На наступному етапі швея виробляє пошиття готової продукції.Друге — продаж великого асортименту готових виробів на випадок, якщо клієнт самостійно бажає підібрати штори для свого житла. Третє — ремонт і перешив готових штор. Це три найприбутковіші послуги. Додатковий прибуток також може принести продаж асортименту тканин і фурнітури для штор.

При підборі приміщення для салона штор необхідно врахувати те, що салон штор повинен розташовуватися в людному місці, наприклад в центрі міста або в торговому центрі. Для демонстрації готових штор буде потрібне вільне місце, але зайва орендована площа спричинить додаткові витрати. Для показу повного асортименту рекомендують створити спеціальний каталог, де штори будуть виглядати у всій красі. Для вирішення питання з пошиттям штор існує кілька шляхів: наймання надомних робочих, співпраця з організацією, що здійснює пошиття та створення власного цеху.

Найбільш складний і ємний процес — створення власного цеху.Найоптимальніший варіант для починань — це співпраця з надомними працівниками, так як у них самі лояльні ціни на роботу. Але така співпраця має свої мінуси: більш тривале виконання роботи (в цеху створені найбільш оптимальні умови для роботи), важкий пошук надійних і хороших виконавців, великі обсяги робіт, з якими впоратися в домашніх умовах дуже важко. Одне з необхідних умов — пошук дизайнера для магазину. Хороший дизайнер повинен знати свою справу, відчувати настрій клієнта і розуміти, що саме він хоче. Просувати салон можна за допомогою різних способів реклами, таких як телебачення, листівки, плакати, бізнес форума. Свою вагу має яскраво оформлена вітрина салону. Деякі салони мають свій сайт в інтернеті. При грамотно проведеній роботі такий салон не закриється.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Проверка комментариев включена. Прежде чем Ваши комментарии будут опубликованы пройдет какое-то время.